Prøv ShopExpress - en smartere måte å handle på!

    Med ShopExpress blir handleturen enkel, rask og smart. Skann og pakk varene mens du handler, registrer medlemskort eller app i selvbetjeningskassen, og betal. Smartere blir det ikke!

    Med ShopExpress blir handleturen enkel, rask og smart. Skann og pakk varene mens du handler, registrer medlemskort eller app i selvbetjeningskassen, og betal. Smartere blir det ikke!

    ShopExpress finnes kun hos Obs, og som Coop-medlem kan du handle med ShopExpress i alle våre varehus.

    Hvordan bruke ShopExpress, steg for steg


    Gjør en smart handel – spar tid og penger

    Med ShopExpress slipper du lange kassakøer og kjedelige overraskelser på kvitteringen. Skann varene med den smarte håndskanneren underveis i handleturen, så kan du bare betale og bære de ferdigpakkede posene rett ut i bilen. Har du først brukt ShopExpress én gang, blir det fort en vane. Den smarte tjenesten gir deg også tilgang til unike tilbud, deriblant:

    -4 kr i rabatt på 1,75 l Tine lettmelk:

    ShopExpress-tilbud Tine melk

    Slik bruker du ShopExpress

    1. Skann medlemskortet ditt eller Coop-appen i inngangsområdet, ta skanneren du får tildelt - og sett i gang! Vil du heller bruke mobilen din som skanner? Last ned ShopExpress-appen til din iPhone her eller Google-play her.
    2. Gjør unna handleturen, og pakk gjerne varene i poser i handlevognen underveis for en mer effektiv handel.
    3. Skann medlemskort eller appen i selvbetjeningskassen og betal, så er handleturen gjort unna i en fei. Betal gjerne med Coopay - enklere utsjekk får du ikke.

    Spør gjerne vår kundeservice eller en Obs-ansatt om det er noe du lurer på underveis!

    Last ned ShopExpress her:

     

    Shop Express.jpg

     

    Ofte stilte spørsmål:

    Hvorfor får jeg ikke startet handelen i butikk?
    Før du begynner å handle, må du skanne en startkode. Denne finner du i ShopExpress-området i ditt varehus.

    Hva gjør jeg med vektvarer uten strekkode?
    Disse veier du på egen vekt i frukt- og grøntavdelingen. Der får du en etikett med kode som skannes på samme måte som de andre varene.

    Jeg skannet en vare jeg ikke skal ha likevel. Hva gjør jeg?
    Trykk på «Fjern vare» på displayet, og skann varen på nytt.

    Hvordan betaler jeg?
    Gå til en selvbetjeningskasse og skann sluttkoden.

    Hva skjer om telefonen går tom for strøm?
    Handelen er registrert i vårt operativsystem. Ta kontakt med betjeningen. De kan overføre handelen til en håndskanner – så kan du fortsette der du slapp.

    Hvorfor får jeg ikke avsluttet handelen?
    Da har du kanskje glemt å skanne avslutningskoden eller medlemskortet/medlemsappen din.

    ShopExpress fremgangsmåte.png